Forklarar mig

Jag glomde lagga till det i forra inlagget. Men rubriken hangde val kanske inte riktigt ihop med inlagget. Romeo and Juliet ar bara en lat som jag ar helt beroende av just nu. Det ar den enda laten som jag  har lyssnat pa de senaste dagarna. Jag ska se till att lagga in en video i det har inlagget nar jag kommer hem.
Nu sitter jag i digital graphic design och varat nya project dar vi ska trycka en bild pa en t-shirt. Jag ar super excited! Haha.
Det snoar som sjutton har nu. Har snoat hela dagen, jag hoppas att vi slutar skolan vid 1 pa grund av all sno pa vagarna, men jag tvivlar. Tydligen sa kravs det betydligt mer an det har. Men man kan ju alltid hoppas. :)
Efter skolan sa ska Marlene, Guinna och jag ga till gymmet och trana. Det kanns behovligt kanner jag. :P


Det har ar Alla Hjartans Dag-kortet som jag gjorde till Marlene i digital graphic design.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu fattar jag. Jag trodde du var Julia och någon kille i klassen var Romeo............

2010-02-16 @ 09:24:33
Postat av: Sanna

haha, jag fattade! kanske en av världens bästa låtar! jag är också periodvis helt beroende av den. ta hand om dig, älskade kusin.

2010-02-16 @ 11:15:25
URL: http://sannasays.webblogg.se/
Postat av: mamma

Mera blogg!! Jag behöver ha mer info om Dig och Din vardag i Wisconsin....... längtra till maj. kramar i massor från mamma.

2010-02-16 @ 22:00:07
Postat av: Alice

Sv: Jodå, det var det allt! :)

Jag saknar dig såå mycket! <3 älskar dig!

2010-02-18 @ 14:30:12
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Postat av: Anonym

OK,förmodligen någon ny låt på samma gamla tema!

Snöar här också!Kramen/eva

2010-02-18 @ 15:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0