Romeo & Juliet

Ohoj kamrater. I veckan hande det val inte sa mycket som ar vart att beratta. Men i fredags efter skolan sa akte Laura, Marlene och jag till Marinette och shoppade lite. Laura kopte present till hennes pojkvan infor Alla Hjartans Dag och lite sa. Jag kopte lite smink och pyjamasbyxor med cupcakes pa! Hur underbart ar inte det da? Nastan lite underbart som pyjamasbyxor medpingviner pa. Jag letar fortfarande.
Jag har aldrig sett det i Sverige, men vi gick in i en affar dar ALLT kostade 1 dollar. ALLT. Hur galet ar inte det da? Dessutom sa hade de nastan allt som man kan tanka sig. Sa vi kollade runt dar en stund, jag och Marlene helt facinerade. Haha. :P Laura kopte i alla fall var sin Alla Hjartans Da-ballong till oss! Haha sa vi gick runt inne i kopcentret med vara ballonger flygande strax bakom oss, haha. Men kul hade vi at det i alla fall. :P
Sedan akte vi hem till Laura och chillade och at lite. Vi fastnade framfor en film och tittade lite pa den. Sedan sa rakade Lauras lillebror Ricky gora sonder min ballong! Men det var ganska kul anda, for vi svalde heliumluften istallet. Haha jag hade faktiskt aldrig gjordt det forrut men gud vad kul man kan ha med det! Helt sjukt kul! Hahaha! Kommer nog kopa en till snart bara for att liksom. Ska forsoka filma det ocksa sa att ni kan se. :P
Vid 19 i fredags sa akte vi till skolan och kollade pa varsitykillarnas basketmatch. Och vilken match! Detta var dessutom en viktig match sa hela idrottshallen var full av folk! Det var i stort satt jamnt genom hela matchen, men det slutade med att vi vann! Sjukt harlig kansla, jag hade inte skrikit pa nagon match har innan, men da kunde man liksom inte lata bli. Alla var galet insatta i spelet och stod och skrek och heljade. Grymt harlig kansla var det i alla fall. :)Efter matchen sa akte Marlene, Laura, Marissa och jag hem till Laura igen. Dar tittade vi pa Mean Girls och gottade oss med brownies och grejer. Mean Girls har blivit som en klassiker nu. Marlene och jag citerar den konstant och nar vi val har borjat sa gar det inte att fa stopp (stavas stopp med tva p pa svenska?) pa oss. :P
I lordags tog vi det ganska lugnt har hemma. Vi hyrde Port Grad och kollade pa den midans vi at svenska kanelbullar. Efter filmen sa ringde Claire och Kelly och fragade om vi ville aka med dem till Marinette och titta pa Valentine's Day pa bio. Och vi hade unjefar... 5 minuter pa oss att gora oss i ordning! Det var bara att slanga pa oss lite klader och in i bilen. Men da tyckte bilen att det var ett perfekt lage att inte starta. Det tyckte inte vi. Och vi provade flera ganger men den vagrade. Sa vi ringde till morfar som bor 500 meter harifran och fragade om han kunde kora oss in till stan. Visst kunde han det, men anda sa provade vi att starta bilen igen, och sjlavklart sa gick den igang da. Sa nar morfar kom hit sa kande vi oss jattedumma, men han skrattade mest. Sa vi skyndade ivag och motte Kally och Claire hemma hos Kelly. Sa akte vi till Marinette och stannade forst till vid Wal Mart och kopte lite godis och sedan fortsatte vi mot biografen som lag alldeles bredvid. Tank vad underbart det hade varit om man hade bott alldeles brevid Wal Mart. Jag hade varit i himlen! De har varkligen allt. Skojar inte.
Idag sondag sa har jag inte gjort nagonting i stort satt. Vi tankte ga och trana pa gymmet har men vi ska gora det imorgon efter skolan istallet. Sa jag har pratat med familjen och chattat med lite manniskor fran Sverige. Det blir inte av allt for ofta for min del. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fattar inte kopplingen med Romeo & Juliet men så roligt ni har jämt. Fortsätt så! Kramen/eva

2010-02-15 @ 16:10:30
Postat av: Pappa

Wal Mart. Vad är det mot Konsum i Frillesås?

Ha de gott.

2010-02-15 @ 16:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0