Bowling For Soup

I fredags var det bowlingdax! Vi var jattemanga dar, och jag kande val inte ens halften. :P Men det var kul, bowling ar faktiskt en storre grej har an hemma, det ar jattevanligt att man aker in och bowlar pa fredagskvallarna. Inte mig emot. :) Jag och Marlene hade val en liten tavling kan man val saga, kommer inte riktigt ihag vem som vann, men jag har en stark kansla av att det var hon i slutandan. Men nagra strikes fick jag in i alla fall. :P Marlene sov over har pa natten, och akte hem redan vid 10-tiden pa lordagen. Jag ringde och pratade lite med Anna och Malin pa telefon medans jag gjorde mig i ordning. Saknar er tjejer! Sedan sa degade vi runt lite har hemma och vid 14 sa akte vi till Appleton for att se den nya filmen Avatar i 3D. Det var Trias foddelsedag sa vi skulle alla ga och se den tillsammans, nagra kusiner och sa med. Det blev ett helt gang tillslut. :) Men innan filmen sa traffades vi hemma hos deras kusiner och at brownies och pratade lite. Jag fick till och med en julklapp eftersom jag var i D.C. nar de var dar och firade jul. En svart supermjuk skarf, kommer definitivt anvandas. :) Avatar ver verkligen otroligt bra, jag maste erkanna att innan sa var jag lite skeptisk. Det verkade inte riktigt vara min typ av film. Men jag skojar inte, jag har aldrig v arit sa inne i nagon film nagonsin tror jag. Galet! Jag madde liksom daligt nar de holl pa att forstora och grejer. Pa riktigt. Och efter filmen sa borjade jag grata. jag vet inte om det var for att allt bara slappte eller om jag borjade grata for att filmen faktiskt tog slut. jag kunde inte hjalpa det, jag grat som en liten bebis. Alla tyckte forstas att jag var jattesot som borjade grata. jag vet inte, folk tittade lite pa mig kanske. Men herregud vad bra den var. 3D is the shit! Men dock sa tror jag att jag tappade in kamera dar inne. For jag kan verkligen inte hitta den nagonstans och jag ar nastan saker pa att jag hade med den in i salongen. Just great. Jag lamnade i alla fall mitt nummer dar sa jag hoppas att de ringer.
Idag sa gjorde jag inte sa mycket. Skrev fardigt mitt tal som jag ska halla imorgon, pratade med familjen, pratade med Sofia, x antal timmar pa facebook och at kottbullar med potatismos, brunsas och lingonsylt. Finns inte mycket som at godare an det vagar jag nog pasta. (inte pasta som i italiensk pasta, utan pasta med ringar ovanfor bada a:na.)
Nu ska jag banne mig sova. Klockan ar pa tok for mycket och jag ska ta en snabb dusch och sedan hoppa i sang. Trottheten imorgon bittti loser vi med stora mangder kaffe.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det blir en bowlingmatch mot din far, bara du är lite närmre mig.

Roligt som vanligt att prata med dig.

Ha det gott

2010-01-11 @ 11:18:44
Postat av: mamma

Tack för pratstunden i söndags. Det är gott att höra Dig. Hoppas att föredraget gick bra. hälsn från Mimmi så klart. kram mamma

2010-01-12 @ 18:15:01
Postat av: Alice

Sv: Jag vill också att du ska vara hemma! Hoppas att du blev nöjd! <3 Puss

2010-01-13 @ 07:22:04
URL: http://styleofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0