New semester

I sondags sa borjade vi dagen med att stada lite, ringde hem till familjen och sedan vid 14 sa akte Marlene, Selena, Guinna och jag till the bond center. Det ar som ett stort gym dar man kan gora allt mojligt. Det ligger har i Oconto sa det ar jattenara och bra. Det var faktistk forsta gangen som jag var dar. Marlene och jag borjade med att spela squash, vi larvade runt och hade jattekul. :) Sedan sa sprang vi pa lopband, och jag sprang faktiskt i 25 minuter. Stolt tjej, haha! Eftersom jag inte har sprungit mer an upp for trappan sedan oktober. Det var inte ens sarskilt jobbigt, sa jag tror bestamt att cross countryn har hjalpt mig lite. Kul! :D Sedan sa gick vi in till idrottshallen och spelade lite basket med Selena och Guinna. Sedan gick vi och lyfte vikter en stund. Har verkligen itne gjort det pa en och en halv evighet! Men det var verkligen skont att antligen fa trana lite. :) Marlene och jag tog inte med oss bikini for vi tankte inte simma. Sa nar Guinna och Selena simmade sa satt vi med och pratade medans vi badade fotterna i poolen, hehe. Sedan sa kom den tyska utbytesstudenten in och han satte sig i bubbelpoolen sa vi gick dit och snackade lite med honom. Han ar for det mesta helt efterbliven och helt stord, men den har gangen sa hade vi faktiskt ett normalt samtal, haha. Pa kvallen efter middagen sa lade vi oss och tittade med Chicago, filmen alltsa. I swing choir sa ska vi dansa och sjunga till nagra av sangerna fran den musikalen. Jag hade faktiskt inte sett den innan, men jag gillade den verkligen! Alskar musiken som vi ska dansa till ocksa. :)

Idag ar det forsta dagen i skolan pa den nya terminen. Mina nya klasser ar:
1st hour: Study hall
2nd hour: History C
3rd hour: Chamber choir
4th hour: French II
LUNCH
5th hour: Digital Graphic Design
6th hour: Algebra II
7th hour: English 11
8th hour: Advanced ceramics

Klasserna som jag har denna terminen ar ungefar de samma som de jag hade forra terminen. US History har bytts ut mot History och digital graphic design har lite med avancerad ad digital imaging. Jag ar excited! Och OH! Jag ar valdigt excited over advanced ceramics!! Det ska bli jattekul att verkligen satsa nu nar jag faktiskt ar bra pa det! HEHE! :D Jag sitter just nu i digital graphic design och vi har ingat att gora forsta dagen sa vi tar det lugnt. :) Jag tror inte att det hander nagot speciellt efter skolan idag. Sa antagligen ingen mer uppdatering, ni kanner ju mig vid det har laget. ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Lycka till med andra terminen. Fixa ny kamera saknar dina bilder. Farsan Balou får pröjsa.

Ha d´e

2010-01-26 @ 09:10:54
Postat av: Anna

Ooh spännande! Har också tränat idag. Och igår. Den du. :P Men angående din idé, I like the way you're thinking så att säga!

2010-01-26 @ 15:24:53
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Anna

Men jaaaa, var vill du åka? ^^

2010-01-26 @ 19:11:22
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha ingen aning.. Typ kanarieöarna eller egypten, men egypten vet jag inte om jag vågar hahaha. :P

2010-01-26 @ 19:22:04
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: mamma

Älskar att läsa Din blogg<3<3<3 Köp en kamera, pappa betalar ju..... vi vill se bilder på Er.

Hörs vi på söndag kväll. Är på kören till 21 ung.

love you mamma

2010-01-28 @ 17:32:10
Postat av: Alice

Eh, alltså.. hm, eller.

Oh, jag kan faktiskt inte förklara oss..

2010-01-28 @ 19:39:30
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Postat av: Alice

Sv: Jag har inte sims 3, så köp det du! Men kolla förs om det funkar bra till PC. För Att jag har hört att den funkar utmärkt till Mac men suger till PC. Hehe..

Älskar dig! <3

2010-01-29 @ 14:07:33
URL: http://styleofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0