Basketball

Det gar valdigt bra for Oconto just nu maste jag saga, vi ar en valdigt liten skola men vi gor valdigt bra ifran oss. Forst och framst sa far man val saga att boys varsity i basket ar helt fantastiska! De vann titln om bast i deras del i serien, som vi da kallar conference. Sa precis nar de vann det sa kunde vi kopa t-shirtar och har "Oconto Blue Devils Conference Champions 2010" tryckt pa den. Sjalvklart kopte jag en! Ska forsoka fa in en bild senare. Sa det var forra veckan tror jag, sa i tisdags sa borjade matcherna om regional. Jag vet inte hur lang tid det komemr ta, men nagra matcher blir det val, om de fortsatter vinna. Sa de spelade i alla fall i tisdags, och nu nar de har kommit sa langt i serien sa maste man kopa biljetter for 4 dollar for att komma in. Temat for oss var skolfargerna, riktigt kul att se hur extrema vissa valjer att vara, haha. Och vi vann! Sa nu gick vi vidare och ska spela hemmamatch idag, torsdag. Riktigt kul, och vi har redan kopt biljetter och temat ikvall ska vara svart. Kul tycker jag! Och sa i stort satt alla kommer ha pa sig sina nya t-shirtar for se ar svarta med tryck pa. Men nog om basket, vi har aven ett Life Smart Team som nyligen blev bast i Wisconsin! De ska aka ner till Miami Beach och tavla for att se vem som ar bast i landet! Life Smart ar lite som tv-programmet Jeopardy, fragor om allt mellan himmel och jord. Grymt kul for dem ocksa. Och varat brottningslag blev conference champions ocksa. Duktigt! Och jag tror minsann att math team ocksa gjorde det. Kann pa den nu, inte daligt for lilla Oconto va?

Igar sa var det open gym efter skolan for softball. Det betyder att alla som vill far komma och trana, det ar inte obligatoriskt utan du kan komma och ga som du vill. Marlene och jag gick dit for att se lite vad det handlade om. Det gick inte fruktansvart daligt tycker jag. Vi kastade och fangade lite, och sedan lite olika ovningar. Vi provade aven pa att sla med ett baseballtra. SJUKT SVART! Haha, men det positiva ar val att jag bara kan bli battre, eller hur?


Har ar ett collage som jag gjorde i Digital graphic design. Massa bilder fran USA i bokstaverna. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

You go girl, du kommer bli en grym softballer! ;)

2010-03-04 @ 19:47:43
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Anna

You go girl, du kommer bli en grym softballer! ;)

2010-03-04 @ 19:47:53
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Pappa

Köp med dig en softballutrustning så vi kan spela i sommar.

P&K

2010-03-05 @ 08:11:07
Postat av: Alice

Tufft! :)



Sv: jaaaaa, den är jätte skön. ;)

2010-03-05 @ 19:07:47
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Postat av: mamma

Du går från klarhet till klarhet! Det ska bli kul att se Dig spela softball!!!! Du hinner med mycket på Ditt år i USA. Bra jobbat! <3<3<3<3<3

Love you, mam.

2010-03-06 @ 12:16:25
Postat av: mamma

Ursnyggt collage Du gjort!! Love it!

Skulle vilja ha det som tavla när Du kommer hem. Läckert!! <3<3<3<3

Love mam.

2010-03-07 @ 11:23:18
Postat av: Anonym

Vilken härlig skola och vilka sköna kamrater du har!Mycket snyggt collage!

Eva

2010-03-09 @ 13:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0