There goes my hero

Da var det dags for uppdatering igen. :) Allting rullar pa, softball varje dag efter skolan nu da. Lite ovant att ha traning till 5-6 varje dag. Man ar ju van att kunn aka hem direkt eller hitta pa nagot efter skolan. Men det ska bli kul anda. :)
I onsdags tror jag det var sa akte vi till skolan igen vid 18:30 for da var det en bankett for nagot som kallas National Honor Society, det ar de basta eleverna som ar med dar. Jag tror egentligen inte att man gor sa mycket, utan det ser nog mest bara bra ut nar man soker till college. Man kan i alla fall inte ga med foran man ar sophmore, sa i ar var Selenas forsta ar. Det var kul for det var ju folket fran skolan och kompisar och sa. Och de holl tal och presenterade sig. Efter det bjods det pa tarta och gronsaker med dipp i kafeterian, haha. Men lite trevligt sadar. :)
I torsdags efter traningen sa bjod vara IEC's Marlene, Leo och mig pa middag pa en restaurang som vi har har. Det var ju lite trevligt och sitta och snacka sadar.
Fredagen var den sista dagen pa den har quartern i skolan. Alltsa halva terminen, sa da raknas alla betyg och sa slutade vi vid lunch, alltsa 11:45! Gott sager jag bara! Sa vi tog nagot snabbt fran kafeterian och at det i bilen hem. Vi var hemma en stund innan vi, min vardmamma, Selena, Guinna, Marlene och jag akte in till Green Bay for shopping! Sa himla harligt va? :) Vi sprang i alla fall runt och letade efter promklanning till mig, och tro det eller ej sa hittade jag en. Och nu har jag tankt att vara lite sadar klurig och inte visa den for er foran det ar dags for prom. Kann pa den ni! Hehehehe. Nej men det var himla roligt att shoppa, och i de flesta affarer sa ar det ju mycket billigare an hemma. Kopte en hel del klader faktiskt, kanner mig valdigt nojd! De har en affar har som heter Wet Seal och den ar helt fantastisk! Jag kan helt enkelt inte fa nog! Vill bara kopa allt jag ser dar inne. Billigt och bra sager jag bara. :) Vi stannade i stan tills kvallen och da drog vi hem. Sa da mos vi och tittade pa The Hangover. Har ni inte sett den sa gor det! Viker mig av skratt varje gang, haha. Den ar redan en solklar klassiker!

Allvarligt talat, den har helgen har jag verkligen ingenting att beratta om. Har verkligen inte gjort nagonting. I stort satt det anda jag har gjort ar att titta pa Heroes och Paradise Hotel och atit och sovit. Eller i lordags sa pratade jag med kusinerna Sanna och Malin i typ tva timmar pa skype. Grymt kul att snacka av sig lite. Och vi hade ju ganska roligt far jag saga. Plotsligt sa fragade Sanna vad en vit sak var som hangde pa vaggen bakom mig. Jag hade ingen aning sa jag fragade Guinna som satt brevid mig. Sanna tyckte att det sag ut som en potta, och dessutom sa kom jag verkligen inte pa vad potta hette pa engelska. Det ar ju ett ord som man inte anvander varje dag, haha.

Jag: I don't remember the word in English, but do you know what I mean when i say baby toilet?
Guinna: Yeah I guess.
Jag: Because they're wondering if the white thing on the wall is a baby toilet or a hat.
Guinna: (En aning forvirrad) Ehm... It's a bowl?


Sedan sa gar hon och tar ner den och visar den i webbkameran for kusinerna som sitter dar och skrattar. Hela situationen var bara valdigt lustig. :P Och helt plotsligt sa ringde Sannas chef till henne medans vi holl pa att skratta och skamta om pottor och liknande. Jag kande att det skulle var valdigt underhallande for Malin och mig (kanske inte lika mycket for Sanna) om jag borjade skrika "SANNA, YOU HAVE TO GO POTTY!" om och om igen. Och eftersom jag var pa skype sa skulle chefen hora mig. Och mycket riktigt, vi tror bestamt att hon gjorde det. GRYMT lyckat maste jag saga, vi fick oss allt ett gott skratt! Gjorde nog min dag lite grann.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0