Prom

Da kanske det ar dags att beratta lite om prom som var forra helgen. Vid 11 sa hade vi bokat tid hos frisoren for att fixa haret. Det tog sin tid for det var Selena, Marlene och jag. Men jag tror att vid 1 sa var vi klara och akte hem. Sedan sa tror jag att jag satt vid datorn ett tag innan jag borjade sminka mig. Sa himla kul att sminka sig och kla upp sig sadar! Jag tog det lugnt och gick fram och tillbaka mellan spegeln och Twilight. Till slut sa var det dags att dra pa sig klanningen, jag har ju inte visat den har i bloggen, men den ar ljusbla. Forst sa tog vi bilder hemma i vardagsrummet, Selena, Marlene och jag. Sedan sa korde vi till grandma och papa for att ta fler bilder. Sedan br det av mot skolan dar vi motte upp resten av gruppen. Marlene och jag akte med Clair och Jamie och vi akte alla till Menominee till en restaurang som heter The Landing. Maten dar var gudomlig! Restaurangen lag alldeles vid vattnet och jag tror att deras specialitet ar fisk och skaldjur. Det var i alla fall bland det godaste jag har atit. Sedan sa hoppade vi alla in i bilarna igen, med alla stora klanningar, och korde tillbaka till Oconto, ca. 30 minuter. Vi akte hem till Clair dar vi tog lite fler kort och tog det lugnt.

Prom borjade kl. 8 sa da akte vi dit och da blev det fler kort med folket dar. Sedan sa dansades det sa gott det gick med alla klanningar. Det blev nog mer prat och skratt an dans anda. Halvvags genom  dansen sa var det dags for kroning av prom king och prom queen. For nagra manader sedan sa valdes nagra manniskor till prom court, vilket betyder att det ar de som man kan rosta pa. Det var jattefint nar de presenterades och gick fram genom the gym. Mina bilder blev inte sarskilt bra eftersom det var ganska morkt och kamerablixten rackte inte riktigt hela vagen. Men men. Sedan blev det lite mer dans men vid 11 sa akte Marlene, Alyssa och jag forst till en bensinstation och kopte energidrycker och sedan sa akte vi hem till mig och bytte om och fixade oss lite innan vi akte tillbaka till the elementrary school dar foraldrarna varje ar ordnar Afterglow. Det ar som en efterfest och enligt mig sa var det roligare an prom. Temat var county fair, vilket betydde olika spel och lekar dar man kunde vinna priser. Riktigt kul och fram tills kl. 3 pa morgonen sa dansade vi oss svettiga! Riktigt lyckat. :) Efterat sa akte Marlene, Alyssa och jag hem till oss och hade lite eftersnack. Vi satt och pratade tills 5:30 da vi somnade sa gott. Jag vet inte var Alyssa fock det ifran, men hon vaknade kl. 9 pa morgonen och ville genast vacka oss andra. Jo men tjena. Sa jag skickade in henne till Marlenes rum med min dator sa hon kunde titta pa en film eller nagot. Efter det sa gick hon upp och gjorde frukost och kaffe till oss, Marlene brydde sig inte det minsta och skickade ivag henne. Men nar jag horde ordet kaffe sa vaknade jag till. Now we're talking! Resten av dagen var chill sadar. Gjorde val inget speciellt, forutom att skypa med familjen och kompisar.

Jag har inga bilder med mig just nu, for jag sitter i skolan. Men forhoppningsvis sa kommer jag ihag tills imorgon. Sedan sa maste jag uppdatera er om lite annat som har hant. Jag ar lite efter fro tillfallet.

Peace out.




























Kommentarer
Postat av: Malin

Åååh, vad fin du var!

2010-05-06 @ 17:40:08
Postat av: mamma

äntligen. hade tydligen missat att uppdatera datorn efter att jag bytt till laptop!!!! trodde inte att du hade skrivit på en hel evighet. härliga bilder. ni är som karameller med Era fantastiska klänningar. hörs på söndag kväll? gospelkören uppträder kl 18 så det får bli lite senare,ok? hoppas det går bra. kram mamma, love you<3<3<3

2010-05-06 @ 21:51:50
Postat av: Pappa

Vilka bilder. Vad söt och vacker du är.

Längtar vet du.

2010-05-07 @ 13:01:26
Postat av: Anonym

Woaoooo!Vilka skönheter!

Måste vara jätteroligt att få vara så fin från topp till tå och dansa hela natten. . . .!

2010-05-10 @ 16:19:34
Postat av: Anna

Oj har jag missat att berätta detta? Ska till danmark med annsofie över kristihimmelfärd iallafall! :) puuuuss

2010-05-10 @ 20:10:48
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Alice

Sv: TACK SÅ MYCKET!! <3 Ja, gör det, du passar så bra i det. :)

2010-05-13 @ 10:21:04
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart det blir pluggdejter, man måste ju ha en anledning att fika :D

2010-05-17 @ 21:07:49
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Anna

KLART VI SKA GÅ EN PROMENAD!! Påminn mig om att jag ska fota varenda sekund av den här sommaren! Och matten gick.. jag vet inte, helt okej? Inte dåligt iaf men inte överdrivet bra!

2010-05-18 @ 20:04:54
URL: http://annigt.blogg.se/
Postat av: Alice

Sv: Åh jag längtar efter dig med! <3 <3 <3 <3

2010-05-18 @ 22:22:32
URL: http://styleofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0